Elu Ungaris · söök budapestis

Restorani soovitused Budapestis – Dobrumba

Tere jälle!

Ma olen siin vist ennist juba maininud, et väljas söömine ja joomine, on Budapestis odav. Põhimõtteliselt on nii, et kui kodus süüa teha ei meeldi või ei viitsi, võiks vabalt igal õhtul restoranis head-paremat kokku tellida. Valikuid on siin palju, kvaliteet muidugi aga kõikuv.

Teeninduskultuur on Budapestis enam-vähem. Kui oled ise viisakas, saad ka normaalset teenindust. Mul ühtegi väga meeldejäävat kogemust seni pole olnud, kuid samas midagi hullu ka pole kogenud. Ühes väikeses kohvipoes (My little Melbourne) olen juba “oma jope” ja seal ajatakse minuga ikka paar sõna juttu ka. Soodustust saan ka, jee!

Tegin eraldi kategooria “Söök Budapestis” et jagada teiega soovitusi, noh juhuks kui keegi kunagi otsustab siia kanti sattuda, või nii.

dobrumba 2.jpg

Minu praegune kõige lemmikum restoran on Dobrumba (koduleht siin), mis õnneks asub mu kodust ainult 2 minuti kaugusel. Kuigi lauda sinna reserveerida on peaaegu, et võimatu. Umbes alati kui ma neile helistan, on nad täis broneeritud ja soovitavad tulla “mõni teine kord”. Kõige kavalam nipp on lihtsalt kohale marssida ja lauda paluda, siis võib õnnestuda (eriti kui lähed päevasel ajal).

Tegemist on siis Lähis-Ida, Vahemere ja Kaukaasia köögiga. Ja toidud on lihtsalt imelised! Menüüs on suur valik erinevaid hummuseid, teravaid maitseid ja väga ilusat toitu. Liha armastajad leiavad menüüst lammast, kanamaksa ja kana.

dobrumba.jpg

Interjöörilt meenutab ta veidi F-hoonet. Poolde seina ulatuvad kollased kahhelplaadid, kooruv seinavärv ja palju rohelisi taimi. Suvel tehakse aknad pärani valla ja ruum täitub lisaks mõnusale suminale ka linnamüraga. Muusikavalik on ka alati väga äge, enamasti midagi Lähis-Idast. Ainukene miinus on see, et tavaliselt on muusika seal liialt vali. Seega kui keegi tahaks peiksiga kuskil nurgas veidi musitada, siis kahjuks tapab romantikat alati mõni vali seltskond.

Teenindus on enam-vähem. Toidud jõuavad lauda päris kiiresti, teenindajad on viisakad aga juttu keegi väga ajada ei taha. Midagi hullu ei ole, aga sinna lihtsalt täiega sobiks väga-väga hea teenindus. Olen Dobrumbas päris mitmel korral söömas käinud ja kujutanud end ette ka seal töötamas. Umbes nii väga meeldibki.

Toitudest ma soovitaks vist absouluutselt kõike! Seni pole ühegi valikuga mööda pannud. Kõige lemmikumaks jääb siiski üks hummusevalik kahele, millele saab lisada juurde veel lambakarree. See on absouluutselt nii rämedalt hea, et ma läheks kohe jalamaid tagasi. Hinnad on Budapesti mõistes isegi pisut kallimad, aga ikkagi jäävad kuskil 5-10 EUR vahele. Kui kõht väga tühi pole, soovitangi tellida hummust, lameleiba ja klaas veini ;).

Igatahes, kes Budapesti satub, sel soovitan kindlalt Dobrumbat külastada! 

Leave a comment